3. De klacht indienen bij een externe klachtenfunctionaris, de Hadoks Klachtenregeling
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Klik dan hier. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
Hier kunt u het klachtenformulier online invullen en aankruisen dat het een klacht over uw eígen huisarts betreft. Mocht u uw klacht liever schriftelijk willen indienen, dat kan dat per post: Klachtenregeling Hadoks t.a.v. De Klachtenfunctionaris President Kennedylaan 15 2517 JK Den Haag.
De geschillencommissie SKGE
Huisartsenpraktijk Avicenna is aangesloten bij de geschillencommissie SKGE, Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Is dit lastig voor u of komt u er met de Hadoks klachtenregeling niet uit, dan kunt u het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088- 0229100.